Servis Yönetimi
Satış sonrası hizmetlerinizi güvenle yönetin
Sahadaki ürün, hizmet veya sistemleri kayıt altına alın
Satışını yaptığınız ürün veya sistemleri müşterilerle eşleştirerek, hangi müşterinizde hangi model ürünün olduğunu, ne zaman satıldığı, ne zaman kurulduğu, seri numarasını, garantisinin devam edip etmediği gibi önemli bilgilere hızlıca ulaşın.
Kurulum / devreye alım sürecini planlayın
Servis ajandası üzerinden teknisyen/iş yoğunluğuna bakarak uygun günler belirleyin, kurulum/devreye alım için söz verdiğiniz zamanda ve doğru ekiple müşterinizde olun.
Müşterilerden gelen arıza/servis taleplerini yönetin
Müşterilerinizden gelen arıza, şikayet ve destek taleplerini öncelik seviyelerine, şikayet türlerine göre ayırarak ortak bir havuzda biriktirin, teknisyenlere iş emirleri oluşturup, müşterilerin sorunlarına hızlıca çözüm üretin.
Periyodik servisler planlayın
Garantisi devam eden veya bakım anlaşması kapsamında vereceğiniz servis hizmetlerini aylık ve yıllık periyotlar halinde planlayın, zamanı gelen bakımları gözden kaçırmayın.
Bakım ve hizmet sözleşmeleri oluşturun
Garantisi biten ürünler veya vereceğiniz hizmetler için sözleşmeler oluşturup, sürelerini takip edin, kapsam içerisinde vereceğiniz hizmetlerin veya kullanacağınız malzemelerin fiyatlarını tanımlayın ve periyodik bakımları belirleyerek bütünleşik bir süreci kolayca yönetin.
Seri numarası takibi yapın
Servis kaydı oluşturulurken seri no üzerinden sorgulama yaparak ürün veya sistemin garantisi olup olmadığını kontrol edebilir ve geçmişte ne tür işlemlerin yapıldığını kolayca izleyebilirsiniz.
Servis karlılığını ölçümleyin
Servis işleminde kullanmış olduğunuz yedek parça, malzeme ve işçilik-hizmet kalemlerinin maliyetlerini belirleyip, ulaşım, konaklama, yemek gibi masrafları yapılan iş bazında işleyerek servis karlılıklarınızı ölçümleyin.