Satın Alma Yönetimi
Satın alma operasyonunu elektronik ortama taşıyın, süreçleri çok yönlü izleyin
Kurum içi ürün taleplerini tek bir havuzda toplayın
Şirket çalışanları siparişler, kişisel kullanım veya operasyon el ihtiyaçları için ürün talebi oluşturabilir ve kendi talepleriyle ilgili sürecin hangi aşamada olduğunu takip edebilirler.
Departman bütçelerini yönetin
Kurumunuzdaki departmanlara satın alma bütçeleri belirleyin, ürün talepleri açarken ve onaylama aşamasında bütçeleri dikkate alarak karar verin.
Teklifler toplayın, karşılaştırın ve en uygun alımı gerçekleştirin
Onaylanan ürün taleplerini, satın alma talebine dönüştürerek tedarikçilerden fiyat teklifleri toplayın, fiyat, ödeme şekli ve teslim sürelerini karşılaştırarak kurumunuz için en uygun alımı gerçekleştirin.
Rollere göre onay mekanizmaları kurgulayın, kontrolü elden bırakmayın
Ürün talebinden, satın alma talebine ve sipariş verme işlemine kadar ilerleyen tüm süreçleri çalışan rollerine göre onay mekanizmasına bağlayın, kontrolü elden bırakmayın.
Satın alma siparişleri oluşturun ve yönetin
Alımı gerçekleştireceğiniz tedarikçilere satın alma sipariş süreci başlatarak, süreç içerisinde hangi ürünlerin teslim edildiğini hangi ürünlerin eksik olduğunu ve faturalarının gelip gelmediğini kolayca yönetin.
Sözleşme yönetimi ile süreci hızlandırın
Sürekli olarak alım yaptığınız ürün veya hizmetlerle ilgili tedarikçilerle anlaşmalar yapın, sözleşme süresi boyunca ürünleri anlaştığınız fiyatlar üzerinden doğrudan temin edin, satın alma prosedürleriyle zaman kaybetmeyin.